Witam forumowiczów

Collapse
X

• Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Sawran
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2009.05
    • 2

Witam forumowiczów

Witam wszystkich serdecznie, pochodzę z Pasłęka, jestem dyplomowanym informatykiem (a jak ) jak i wielkim smakoszem piweczka Pamiętam jak byłem mały jak pierwszy raz spróbowałem złotej cieczy pomyślałem blech jak można to dziadostwo gorzkie lubić, jednak z biegiem czasu nastawienie się zmieniło na tyle że teraz do złotego wracam co wieczór Stronkę odkryłem przypadkowo poszukując piw oferowanych przez Netto o tym za moment. Ćwiczę na siłowni jednak browar mi w tym nie przeszkadza. Arnold Schwarzenegger gdy mieszkał jeszcze w Austrii po każdym trening chadzał do karczmy i zjadał całego kurczaka wypijając przy tym pięć piw... czy mu to zaszkodziło ? Nie prawda jest to że od piwa rośnie bebech rośnie od tego co przy piwku wcinamy a jak wiadomo piwo zmienia człowieka podczas picia w odkurzacz na jadło Jestem przywiązany do jednej marki piwka tj. Specjal ważone w sąsiednim mieście na miejscu drugim jest Żywiec a następne miejsca... dzięki następnym miejscom wśród znajomych mam ksywkę Chemik bo lubię testować wszystkie piwka, z różnym skutkiem zazwyczaj negatywnym bo próbuje wszystkiego co pojawi się w sklepach jak i super marketach jak na razie z supermarketowych piwem wartym zainteresowania jest BROK z Netto smakiem podchodzącym pod Heinekena

Pozdrawiam syćkich piwo konsumpcjonistów
  • silvian
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2008.08
    • 727

Witam serdecznie, chwalić za wspieranie swojego lokalnego browaru. Natomiast nie chwal się więcej, że lubisz Heinekena bo Cię opierniczą Twoje zdrowie i baw się dobrze

Comment

• anteks
      Generał Wszelkich Fermentacji
      🥛🥛🥛🥛
      • 2003.08
      • 10785

witam , wyklikaj jeszcze o sobie coś w prolilu .Z tym opierniczaniem to bez obaw z czasem sam dojdziesz do wniosku że heniek to nie piwo i istnieje wiele pysznych piw z małych Browarów