Uszanowanie!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • dzwie
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2009.08
    • 2

Uszanowanie!

Witam Panie koneserki i Panów koneserów.

Mieszkam we Wrocławiu, z zawodu jestem biologiem, piwa nie produkuję - smakuję. Najchętniej smakuję Indian Pale Ale z browaru Kocour (innymi mocno aromatycznymi nie gardzę). Piwnych parafernaliów nie kolekcjonuję. Bardziej obserwuję niż reaguję.

Kłaniam się, pozdrawiam.

dźwie
  • Maggyk
    Szara Adminiscjencja
    🍼
    • 2004.05
    • 5618

Witam serdecznie. Rozsmakowani jesteśmy w tym samym piwie - też nie mogę mu się oprzeć
    Życie jest jak skrzynka piw rzemieślniczych - nigdy nie wiesz na co trafisz!
    Piwo domowe -
    Centrum Piwowarstwa - sklep dla piwowarów domowych

Reklama w BROWARZE
    PIWO GDZIE - STREFA Z ZASADAMI :D

Comment

• silvian
      Kapitan Lagerowej Marynarki
      • 2008.08
      • 727

A reszta jest rozsmakowana w piwie w ogóle ale również wita serdecznie.

Comment

• grzech
        D(r)u(c)h nieuchwytny
        • 2001.04
        • 4592

Nie wierzę. Nie-piwowar?! Witaj!!!

Comment

• Basik
          Major Piwnych Rewolucji
          • 2006.06
          • 1308

Miło powitać kolegę z Wrocławia, Twoje

Comment

Related Topics

Collapse

• e-prezes
            Ursus, Azuga Nefiltrată Weissbier
            e-prezes
            Nazwa Azuga nawiązuje do dawnej marki (browaru w Azudze), którą pośrednio SABMiller kupił rękami miejscowego molocha - Ursusa w 2009 roku i zamknął po kilku miesiącach. Fizycznie pozbył się browaru w 2014 wyburzając go kompletnie. Zresztą Ursus a wlaściwie SABMiller ma kilka działających...
            2023-01-30, 13:03
          • dadek
            Chorwacja, Zagrzeb, Illica 222, Pivana/Pivovara Grif
            dadek