Ola Amigos de cerveza

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Robeert
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2009.08
    • 3

Ola Amigos de cerveza

Witam wszystkich. Jestem piwoszem amatorem od wielu lat ale ostatnio dzięki jednemu znajomemu poznałem naprawde dobre piwa i mój smak troszkę sie zmienił. Denerwuje mnie ogólnopolska komercha - tyskie, żywiec itp. Strasznie się w ostatnich latach popsuły piwa w polsce dlatego zaczełem szukać mniejszych browarów, które wkladaja troche serca w piwo a nie reklame. Chciałbym również sam zacząc warzyć browara i licze na pomoc ze strony innych forumowiczoów browar.biz
    pozdrawiam i jestem również do dyspozycji
    Kto nie ma brzucha ten słabo .....
  • granat862
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2004.12
    • 945

Powitać.
    Twoje zdrowie
    Szklanka wody nie jednemu człowiekowi juz zaszkodziła, natomiast szklanka Pilznera nigdy."

Comment

• fidoangel
      Major Piwnych Rewolucji
      🥛🥛🥛
      • 2005.07
      • 3491

I Wrocław wita. Jak dobrze poczytasz to dasz radę bez problemu smakowite piwo uwarzyć.
      Twoje

Ps. Moja wyszukiwarka podkreśliła w Twoim poście 11 słów na czerwono!!!!!!
      "nie zostanę onanistką bo jestem anarchistką" :)

Widziałem u Dori i Kopyra i też tak myślę: Browar to nie apteka :))

Poszukujesz wiedzy na temat browarnictwa amatorskiego?
      Przeczytaj >>>>FAQ<<<<
      Sprawdź >>>Przewodnik<<<

Comment

Related Topics

Collapse

• karolina2000
        Jak zacząć?
        karolina2000
        Jak zacząć? Jaki koszt "startowego zestawu" do browarnictwa amatorskiego? Jestem bardzo początkująca :-(...
        2022-04-01, 17:39
      • darekd
        Font Salem, Cerveza Clásica Spar
        darekd
        Font Salem to producent należący do grupy Damm.
        Marketowe piwo dla Spara (Piotr i Paweł) w puszce 0,33 l. w cenie bodaj 0,99 PLN.

4,5% alk. W składzie karmel amoniakalny (E150c) jako barwnik, alginian glikolu propylenowego (E405) jako stabilizator oraz kukurydza.

...