Nazywam się Janek. Jestem studentem ekonomii, a studiuję w Elblągu, a wszyscy wiedzą z czego Elbląg był i w dalszym ciągu jest sławny?!;] Chcę zgłębiać tajniki związane z piwem i dlatego tu się znalazłem;] Mam nadzieje, że znajdę tu pytania na moje wszelkie wątpliwości;] Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
Witam!
Collapse
X
-
Nazywam się Janek. Jestem studentem ekonomii, a studiuję w Elblągu, a wszyscy wiedzą z czego Elbląg był i w dalszym ciągu jest sławny?!;] Chcę zgłębiać tajniki związane z piwem i dlatego tu się znalazłem;] Mam nadzieje, że znajdę tu pytania na moje wszelkie wątpliwości;] Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!Mniej książków więcej piwa -
Comment
-
Daj spokój czytaj i pytaj.
Aha i nie prejmuj się forumowymi awanturnikami.W poprzednim wcieleniu, z całą pewnością byłem piwowarem
Pozdrawiam
PiotrComment
Related Topics
Collapse
-
Wreszcie dotarło i do nas nowe wydawnictwo w jęz. polskim - "Warzenie bez kompromisów" Randy'ego Moshera.
Dzięki Tomkowi z Piwo.org elroy i Piotrowi Kucharskiemu Twilight_Alehouse powstało polskie wydanie tej niejako kultowej książki.
Zawiera polski dodatek...2025-01-03, 00:43 -
Technologia Piwowarstwa
Czy piwo to nie tylko Twój ulubiony napój, ale również prawdziwa pasja? Może chcesz poszerzyć swoja wiedzę na temat warzenia piwa, wprowadzić swoją pasje na nowy poziom lub planujesz przejść na zawodowstwo. A może marzysz o własnym browarze,...-
Channel: Piwo - ogólne
2023-09-14, 12:39 -
-
Witam wszystkich!
Od tygodnia staram się zglebiac tajniki browarnictwa, narazie amatorskiego. W trakcie wazenia pierwsza warka.
Mam nadzieje na wszelaka pomoc, a i ja w miare doświadczenia takowej uzycze!
Pozdrawiam, Michal-
Channel: Przedstaw Się!
2015-11-07, 23:48 -
-