chciałem się przywitać

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • drapik
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2010.03
    • 2

chciałem się przywitać

Witam wszystkich. Jestem Marcin i właśnie przygotowuję się do uważenia mojego pierwszego piwka. Narazie z brewkita . W warzeniu piwa jestem zielony , narazie. Do tej pory zajmowałem się tylko wyrobem win i opieką nad swoją winnicą i mam nadzieję że uda mi się to wszystko jakoś połączyć.
  • Marusia
    Marszałek Browarów Rzemieślniczych
    🍼🍼
    • 2001.02
    • 20221

Witaj, jak robisz wino, to niektóre elementy piwowarzenia będą dla Ciebie łatwiejsze, niż dla kogoś, kto nigdy nie fermentował niczego Smacznego piwa życzę, a w wolnej chwili wypełnij profil - może w Twojej okolicy mieszka jakiś piwowar, który pomoże Ci w pierwszych krokach
    www.warsztatpiwowarski.pl
    www.festiwaldobregopiwa.pl

www.wrowar.com.pl

Comment

• pieczarek
      Pułkownik Chmielowy Ekspert
      • 2001.06
      • 5011

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika drapik
      ...przygotowuję się do uważenia mojego pierwszego piwka.... W warzeniu piwa ...
      Poprawna jest tylko jedna z używanych przez Ciebie form. Uważaj na działającą tu terrorystyczną organizację FCJP.

A poza tym, to witam.

Comment

• drapik
        Szeregowy Piwny Łykacz
        • 2010.03
        • 2

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika pieczarek
        Poprawna jest tylko jedna z używanych przez Ciebie form. Uważaj na działającą tu terrorystyczną organizację FCJP.

A poza tym, to witam.

Zdarza się najlepszym

Comment

Related Topics

Collapse

• heckler
          Třebotov, Hlavní 425, Pivovar Kulivá Hora
          heckler
          Tuż za liniami wytyczającymi granice stolicy Czech, we wiosce Třebotov od połowy 2024 roku swoją działalność rozpoczął kolejny mikrus. Kulivá Hora to mały, rodzinny browar wraz z dużą sala restauracyjna, oraz pokojami gościnnymi na poddaszu. Ceny za pokój nie są zbyt wygórowane, natomiast...
          2025-01-07, 07:41