Powitać chciałbym pieniście ...

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • klv
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2010.10
    • 1

    Powitać chciałbym pieniście ...

    Siedząc i popijając mętnego, acz pięknego w swej barwie pszenicznej Paulanera Dunkel'a zdecydowałem się wreszcie zarejestrować, a co ważniejsze przedstawić się piwoszowej braci.

    Ano co się zowie...

    ... mam 24 lata , jestem studentem 5 roku matematyki finansowej i, o zaskoczenie wielkie!! , uwielbiam piwa. Piwa wszelkiej maści, gabarytu, koloru, sposobu warzenia i powonienia.

    Przygoda ma z piwiem zaczęła od młodzieńczych lat, gdzie wybór padał na to co było tanie i dobrze sponiewierało, potem w miarę kiedy lat przebywało, a co za tym idzie wzrastała samoświadomość tego czego się oczekuje od "złotego płynu", w mym piwnym menu zaczęły sie pojawiać piwa niesztampowe, czyli takie których reklam nie zobaczymy w "czarnym ogłupiaczu". Wreszcie po pewnym czasie, gdy piwa regionalne stanowiły lwią część mego spożycia, uznałem się, O zgrozo!, za zalążek piwosza. No i wreszcie , jak w każdym związku trwającym lata, coby przeciwdziałać rutynie postanowiłem poszukać nowych fascynacji i tak znalazłem się na tym serwisie.

    Czego oczekuję ? Przede wszystkim chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o browarnictwie, chciałbym porozmawiać z bardziej doświadczonymi piwoszami ode mnie, ba w swej nadziei niestłumionej, chciałbym poznać ludzi którzy mają taką samą pasję jak ja.

    Co mogę zaoferować? Dosyć dziwny charakter i mętną acz dobrze wyważoną wiedzę w zakresie dobrze znanym.
    Last edited by klv; 2010-10-30, 22:09.
    grzechem skalany piekłu oddany
    jestem dzbanuszkiem do herbaty
    oto moja rączka i dziubek pękaty,
    gdy buchnę parą i wydam krzyk
    napij się herbaty łyk
    zrodzona z chuci w proch się obróci
  • Marusia
    Marszałek Browarów Rzemieślniczych
    🍼🍼
    • 2001.02
    • 20221

    #2