Witam Wszystkich

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Jowit
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2011.07
    • 12

Witam Wszystkich

Cześć wszystkim.Kłaniam się nisko.Dopiero zaczynam dlatego z góry przepraszam jeśli coś nie tak.Początki bywają trudne dlatego jeśli jest ktoś z Zielonej Góry(ale nie koniecznie)kto chciałby powymieniać się podstawkami to serdecznie zapraszam.Polskie i zagraniczne starsze i nowsze.Niestety nie mam narazie skanów itd.Zainteresowanych jeszcze raz zapraszam.
  • skitof
    Major Piwnych Rewolucji
    🍼🍼
    • 2007.11
    • 2485

Witaj na forum i baw się dobrze.
    Stosuj proszę spacje po kropce.

Comment

• Basik
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2006.06
      • 1308

Witaj na forum, pozdrowienia z Wrocławia

Comment

Related Topics

Collapse

• Randi
        Browary na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej
        Randi
        Witam,

Jestem studentem architektury, w tym roku będę realizował swój dyplom inżynierski, którego tematem będzie browar restauracyjny na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.
        Prowadzę właśnie analizy, które pomogą mi wybrać lokalizację pod projekt, dlatego chciałem prosić...
        2024-02-21, 16:12
      • heckler
        Radíkovice, Radíkovice 12, Pivovar na Statku
        heckler
        Radikovice to mała wioska położona na zachód od Hradca Kralove. We wiosce krzyżują się ścieżki rowerowe, a jedna z nich prowadzi do miejscowości Hrádek u Nechanic, gdzie można podziwiać ładny zameczek. Wiadomo, że jak są rowerzyści, to na szlakach musi być jakiś wodopój, ot taka...
        2023-08-25, 06:29
      • heckler
        Znojmo, Na Valech 15, Pivovar Old Cock
        heckler
        Najmłodszy Znojemski browar nosi nazwę Old Cock. Powstał w miejscu starych garaży, a za sąsiadów ma ładnie odnowione budynki biblioteki, oraz muzeum.
        Plecami graniczy z murami Klasztoru Minorytów, który z drugiej strony za sąsiada ma Browar Znojmo.
        Browar pracuje pełną...
        2023-07-12, 09:55