Witam

Collapse
X
Collapse
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kowal7-83
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2012.01
    • 1

Witam

Jestem nowicjuszem zaczynającym od podstaw więc lubie sobie poczytać o waszych radach. Pozdrawiam

Related Topics

Collapse

• bastion
    Łotwa, Aluksne, Talavas Iela 5, Aluksnes Alus.
    bastion
    Łotewska prowincja ma swój urok. Cisza i wszechwładny spokój wręcz emanują z tych miejsc. Miłośnicy lasów, jezior i drewnianych domków, znajdą tam swoje miejsce na ziemi.
    W przypadku miasteczka Aluksne nieco rozwleczonego terytorialnie, celem wizyt jest jezioro z ruinami zamku na...
    2024-11-26, 22:29
  • Zaiksik
    Trudne początki
    Zaiksik
    Witam
    Nie jestem pewien czy jest to dobre miejsce na takie pytania,ale spróbuję...najwyżej admin mnie gdzieś przekieruje...
    Jestem całkowitym nowicjuszem jeśli chodzi o warzenie piwa, naoglądałem się filmów pewnego Pana i cóż... pierwsza warka z brewkitu nastawiona...
    Wszystko...
    2024-08-27, 17:13
  • bastion
    Słowacja, Zabokreky Nad Nitrou 700, Farma U Durkovych.
    bastion
    Pomysł na kompleks z pensjonatem i browarem, gdzie samym się jest producentem lokalnej żywności, nie jest nowy. Na takowy też wpadła rodzina Durkovych, w niewielkiej miejscowości o ciekawej nazwie- Żabokreky nad Nitrou. Ta nie ma nic specjalnego do zaoferowania, za to przez jej centrum przebiega...
    2023-05-24, 19:51
  • heckler
    Czechy, Ivančice, Kounická 1736/86, Pivovar Ivančice
    heckler
    Szkoda, że na otwarcie browaru pogoda nie dopisała i akurat w godzinach popołudniowych zaczęło mocno padać i zrobiło sie zimno.
    Na podstawkach powstanie browaru datują na 2018 rok, natomiast pierwsza warka została uwarzona w lutym tego roku, a uroczyste otwarcie odbyło sie weekend
    ...
    2023-05-09, 15:56
  • dadek
    Rumianek, Południowa 14, Browar Za Miastem
    dadek