Witam,

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • pershi
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2012.02
    • 17

Witam,

Witam serdecznie społeczność forum,
    Jestem początkującym piwowarem domowym, z południowej Małopolski.
    Mam już za sobą pierwszą warkę zacieraną, metodą BIAB.

Pozdrawiam wsystkich.
  • dyczkin
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2011.05
    • 3657

Witaj, czytaj i pytaj
    Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!

Moje warzenie // Piwny Wojownik

Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń

Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820

Comment

Related Topics

Collapse

• darekd
      Mount Saint Bernard Abbey, Tynt Meadow
      darekd
      Jedyny klasztor trapistów w Anglii i jedyny browar trapistów w Wielkiej Brytanii!

Opactwo założone w 1835 i prawdopodobnie mnisi warzyli tam piwo w XIX w. Jednak współczesny browar pierwszą warkę wypuścił w 2018 r. (wcześniej mnisi prowadzili mleczarnię). Do lata 2019 r. wyprodukowano
      ...
      2023-02-07, 23:16
    • Latarnik
      RateBeer zakończy działalność 1 lutego 2025 r
      Latarnik
      Smutne, a jednak:

"Dziękuję wszystkim! Specjalne pożegnanie RateBeer! (1 lutego 2025)

Witam wszystkich, Mam dla Was trudne wieści — RateBeer zakończy działalność 1 lutego 2025 r.
      RateBeer powstało i rozwijało się wokół jednego głównego celu: zapewnienia
      ...
      2024-12-19, 19:30
    • dzidek1960
      Witam wsystkich
      dzidek1960
      Witam wsystkich użytkowników Browaru. Od kilku dni buszuję po internecie i do tej pory myślałem że takich "zdziecinniałych facetów" ( słowa pewnego barmana zapytanego o wafle ) jak ja jest niewielu. Myliłem się i to mnie cieszy Pozdrawiam zbieraczy wafli i wszystkich miłośników...
      2003-01-21, 12:02
    • dadek
      Kożuszki-Parcel 61f, Browar Socho
      dadek