No i już jezd, więc trzeba się pochwalić.
Dzisiaj ok 11:30 Ciocia Marusia złożyła podpis na umowie k-s białej Skodzianki 1,6MPi. Parę małych pierdół do poprawieniai będzie git. Fura zwija asfalt
Może by zdjęcie umieścić w galerii pod "pojazdy firmowe" No i okleić by pasowało!!
Ostatnia zmiana dokonana przez cielak; 2005-08-22, 16:59.
Widzę, że ostatnie dwie skrzynki piwa plus pełen fermentor brzeczki to były historyczne dla mnie chwile, w których mogłem robić za transportowca browaru 4zPiP na trasie warzelnia - magazyn
Tylko dlaczego Skodzinka nie jest zielona? Do poprawienia, czyli trzeba będzie przelakierować! Można też pomalować ją tylko farbą podkładową - wyjdzie rdzawo ruda...
Ostatnia zmiana dokonana przez jerzy; 2005-08-25, 07:57.
browerzysta, abstynent i nałogowy piwoholik c[]
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham piwo :]
Szukamy autka w cenie do 12 tys., kombi, z klimą i nie białe
Wstępne nasze typy to Ople i tu mam pytanie, może ktoś podpowie - zarówno Astry, Vectry jak i Omegi, roczniki 1997-98 są w identycznych cenach. Zatem kusi oczywiście Vectra lub Omega. Tylko zastanawiam się, czemu te ceny identyczne
Polecajcie, zniechęcajcie - byle szybko, bo ciężko firmę bez fury prowadzić
Strasznie te zdjęcia wyglądają! Dobrze, że zanosi sie, że praktycznie nic wam sięnei stało.
Co do dylematu to pewnie niewiele pomogę - sam kiedyś (2 lata temu) rozwazałem zakup Omegi lub Vectry w wersji kombi i nie udało mi się ustalić skąd niska cena Omegi zwłaszcza, że wyglądają na całkiem komfortowe auta z wieloma udogodnieniami i ilością miejsca niedostepną w mniejszej Vectrze. Jedyny minus większego auta to masa - jest opinia według której aby w miare się poruszać Omegą potrzebny jest silnik 2,5 litra a Vectrą 1,8l gdzie ta różnica w wielkości przekłada się oczywiście na spalanie. Najmniejszy silnik w Omedze to 2,0 a w Vectrze 1,6 z tego co pamiętam i różnica w spalaniu tu również się zaznacza. W Omegach kest też silinik diesla 2,5 o którym słyszałem albo, że to wyjątkowo słaba konstrukcja mimo rzekomej współpracy z BMW albo też, że to super silnik i najlepszy wybór...
Ja dylemat Vectra/Omega rozwiązałem kupując Hondę Civic Aerodeck (kombi) z ekonomicznym benzyniakiem 1,5 i sobie chwalę.
Co do usterkowości to jestem w trakcie naprawiania pierwszej usterki w ciągu dwóch lat - najpewniej padł termostat co powinno wynieść poniżej stówy nawet za markowy i nie unieruchomiło auta. Po zakupie robiłem prewencyjnie wymianę rozrządu (żeby nie zostać niemikle zaskoczonym, że poprzedni był raczej dawniej niż by sie mogło zdawać) to wyszło kilkaset złotych za komplet z robocizną. Pewnie części będą droższe niż do skody ale to moja trzecia Honda (w tym jedna użyczona) i nigdy mnie rachunek jakoś nie przytłoczył. Dodatkowo moja jest z generacji robionej '98-'00 jako kombi ale '95-'00 jako wersja pięciodrzwiowa która poza tylną częścią karoserii praktycznie niczym się nie różni więc daje bogate źródło części zamiennych, dodatkowe wspomagane autami z Wielkiej Brytanii których nie da się u nas użytkować jako całości ale same części i owszem. Samodzielnie części nie szukałem bo eksploatacyjne czy te wymienione przy zakupie kupował mechanik. Sam kupowałem sobie jedynie kierunkowskazy boczne bo jeden był zbity to posiłkowałem się allego. Jedyny minus to mniejsza popularność wersji kombii więc i niższa podaż i wybór - nie umywa się do wyboru choćby wśród Vectr.
Co do walorów użytkowych to dwa duże rowery wchodzą do środka (nie sprawiłem sobie bagażnika na rowery bo w sumie nigdzie dalej ich nie wozimy), Kaśka potrafi zrobić tak, że spali 5,5l/100km (ja nie potrafię :-) ), w trasie swobodnie się jedzie i wyprzedza (podkręcając obroty) ale do miejskiego ścigania się nie nadaje bo te katalogowe 114KM ginie gdzieś w odmętach długiej jedynki w skrzyni biegów nastawionej na ekonomię.
Samochody luksusowe bardziej tracą na wartości, może dlatego Omega jest w podobnej cenie co Vectra. Albo zbyt zbyt niski.
Zróbcie tak, że po prostu zróbcie selekcję, co się wam podoba do tych 12 tys. po czym zajrzyjcie na fora miłośników tych marek, żeby dowiedzieć się, jakie silniki są najmniej awaryjne lub kosztowne w obsłudze, czy dobrze sprawują się z gazem itd. Ja właśnie przeprowadzam takie rozpoznanie i mam już pewną orientację.
Gaz najlepiej samemu montować w poleconym zakładzie, fakt że trzeba wtedy te 2000-3500 doliczyć do budżetu. Listy polecanych zakładów też na forach znajdziecie. Niestety, trzeba trochę dupogodzin odbębnić, ja już mam odciski
Samochody luksusowe bardziej tracą na wartości, może dlatego Omega jest w podobnej cenie co Vectra....
Stwierdzenie mocno zastanawiające, u mnie budzące sprzeciw.
1. Dobra luksusowe, to - oprócz kryteriów społecznych, popytowych - takie dobra, które po użyciu na wartości nie tracą. Albo jedynie bardzo nieznacznie. Dlatego np. pojęcie dóbr luksusowych w odniesieniu do jedzenia jest powszechnie kwestionowane. Co to za luksus, który znika po jednokrotnym użyciu i zamienia się w g...o. Jest jedzenie wykwintne.
2. Omega nie jest samochodem luksusowym, nie wiem skąd Ci się takie opinie wzięły.
Piwo wymienione z Marusią na zlocie w Osiecznej. Butelka 0,5l. Moc? ekstrakt 12. Kolor czarny, nieprzejrzysty. Pod silne światło maleńkie fioletowe refleksiki. Piana średnia, kawowo-brązowa, drobniutka i trwała. Bardzo ładna. Zapach wyraźnie zdominowany przez kawę. Poza tym ciemne słody i...
Jak na Etykiecie pisze Piwo wyprodukowane w Cooperacji Browaru Czterej z Portierni i Naczelnik Wroclaw &Walbrzych Cooperation.
Piwo Wajcha Naczelnika Warka 28(2)-chyba nic nie zapomnialem.
Uwarzone ktöregos Piatku Kwietnia 2005.
Piana obfita i trwala drobnoziarnista ale tak...
Piwo z wymiany z Marusią. Butelka 0,5l. Alkohol?, ekstrakt 12. Kolor czarny. Pod światło nic nie prześwituje. Smoła. Piana niewielka, brązowa. Właściwie taki dywanik. Nie trzyma się długo. Zapach palonego ziarna, kawy zbożowej. Umiarkowanie intensywny. Gorzki, lekko wytrawny. Smak także...
Comment