Witam! Chciałabym napisać pracę magisterska na temat piwa. Niestety nic na dana chwilę nie potrafię wymyślić. Proszę Was o jakiś ciekawe propozycje, z góry dziekuję
Praca magisterska -tytuł
Collapse
X
-
-
"O złocistym napoju Bogów otrzymywanego w wyniku fermentacji alkoholowej wodnego wyciągu ze słodu browarnego oraz szyszek chmielu jako dodatku smakowego przy użyciu wyselekcjonowanych szczepów drożdży"To Beer or not to Beer that is a KoelschBeerComment
-
Zbieram wszystko związane z browarem Stella Artois.
Bractwo Piwne
Czasami najlepszym wyjściem jest wyjście na piwo...
Wolę być znanym piwoszem niż anonimowym alkoholikiem...Comment
-
"Dodatki chemiczne i inne ulepszacze piwa. Analiza porównawcza wczoraj i dziś"Zbieram wszystko związane z browarem Stella Artois.
Bractwo Piwne
Czasami najlepszym wyjściem jest wyjście na piwo...
Wolę być znanym piwoszem niż anonimowym alkoholikiem...Comment
Related Topics
Collapse
-
Cześć!
Jestem studentem studiów magisterskich na kierunku Towaroznawstwo. Moja praca magisterska, jak zapewne się domyślacie, będzie dotyczyła piwa, stąd miałbym do Was wielką prośbę o wypełnienie ankiety dotyczącej preferencji konsumenckich na rynku piw. Ankieta jest dosyć...-
Channel: Słup ogłoszeniowy
-
-
Witam,
Jestem studentem II roku studiów magisterskich kierunku Turystyka i Rekreacja na Uniwersytecie Łódzkim. Piszę pracę na temat aktywności biroturystyki (aktywność na festiwalach piwnych, wycieczki do browarów itp.). Byłbym bardzo wdzięczny za rozwiązanie niniejszej ankiety....-
Channel: Słup ogłoszeniowy
-
-
Witam serdecznie. Na wstępie napiszę, że zdaję sobie sprawę, że pewnie wybrałem zły dział forum na mój post, ale nie mogłem znaleźć niczego lepszego, co pasowałoby do mojego pytania. Sprawa wygląda tak, że powoli przygotowuje się do pisania pracy inżynierskiej. Temat pracy, to ogólnie Wyróżniki jakości...
-
Channel: Browarnictwo amatorskie
-
-