Pytanie o Allegro

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • MarcinKa
    Major Piwnych Rewolucji
    🍼🍼
    • 2005.02
    • 2736

Pytanie o Allegro

Nie mam doświadczenia w kupowaniu tam, a chciałbym wylicytować sobie pewien kompakt. Może ktoś z forumowiczów podzieliłby się jakimiś wskazówkami, może są jakieś sztuczki?
    Kiedyś próbowałem w ostatniej chwili podbić cenę, ale wszystko się przytkało i jak ruszyło to było już po licytacji. Mojej oferty w ogóle nie było, ale było kilka innych podbić.
    A może najpewniej napisać do wystawiającego, chociaż nie ma opcji kup teraz?
    To lubię: Czarnków, Krajan, Amber, EDI, Fortuna, BOSS, Lwówek Śląski, Grybów, Jagiełło, Łódź, Browar Na Jurze, GAB, Kormoran, Gościszewo, Konstancin, Staropolski, Zodiak, Zamkowy, Ciechanów
  • kopyr
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2004.06
    • 9475

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika MarcinKa
    Nie mam doświadczenia w kupowaniu tam, a chciałbym wylicytować sobie pewien kompakt. Może ktoś z forumowiczów podzieliłby się jakimiś wskazówkami, może są jakieś sztuczki?
    Kiedyś próbowałem w ostatniej chwili podbić cenę, ale wszystko się przytkało i jak ruszyło to było już po licytacji. Mojej oferty w ogóle nie było, ale było kilka innych podbić.
    Ja nie wiem co ludzie cudują z tą licytacją. Dajesz tyle ile jesteś w stanie zapłacić, a system przebija inne oferty za Ciebie tak długo, aż nie dojdzie do ustalonej przez Ciebie granicy.
    blog.kopyra.com

Comment

• becik
      Generał Wszelkich Fermentacji
      🍼🍼
      • 2002.07
      • 14999

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika MarcinKa
      Tylko w jakim celu byś do niego pisał?
      Jeśli chcesz licytowac w ostatnich sekundach, żeby jak najmniej podbić i cenę i ewentualnie nie dać już czasu innym osobom na licytowanie, to swoją maksymalną ofertę wrzuć oddając strzał ze snajpera (www.snip.pl).