Piwne statystyki

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Managarm
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2010.12
    • 5

Piwne statystyki

Przepraszam, że zakładam od razu nowy temat. Jestem na tyle początkującym, że jeszcze nie radzę sobie z nawigacją po forum. Liczę na pewną wyrozumiałość i jeżeli temat został posuszony na forum proszę o jego przeniesienie w odpowiednie mejsce.

W ramach pewnego projektu uczelnianego moim zadaniem jest zebranie wszelkiej maści informacji na temat konsumpcji piwa w Polsce ze szczególnym naciskiem na podział na województwa. Jeżeli ktokolwiek z was forumowiczów jest w stanie mi pomóc w tej kwesti będę niezmiernie wdzięczny. Z góry będę wdzięczny za okazaną pomoc.

Related Topics

Collapse

• Baronguliano
    Browar Lądek Zdrój - Landecker Brauhaus
    Baronguliano
    Poszukuję informacji dotyczących browaru w Lądku Zdroju. Szukam osób które mają jakąś wiedzę na temat tego miejsca. Sam w tej chwili czytam i tłumacze biuletyny informacyjne z miasta w których można znaleźć różne informacje np. o warzonych piwach. Informacje które posiadam,a także...
    2022-10-13, 15:01
  • Goglez
    Szkła z (prawdopodobnie) RFN
    Goglez
    Będę wdzięczny za jakieś informacje na ten temat, wiem tylko tyle, że mój ojciec je dostał kiedyś, nie wiem kiedy, prawdopodobnie od rodziny z RFN, być może w latach 80, on już nie żyje i nic więcej się nie dowiem. Nie wiem czy to coś rzadkiego czy nie, nawet nie mam pewności czy są...
    2023-03-18, 22:35
  • kornafixx
    Soldin i Küstrin - poszukiwane
    kornafixx
    Uprzejmie się witam

Poszukuję butelek, porcelanek, etykiet, podkładek, skrzynek z browarów z miasteczka Soldin - Myślibórz oraz Küstrin - Kostrzyn nad Odrą. Temat bardzo niszowy, ale liczę na to, że wśród forumowiczów znajdzie się ktoś kto posiada choć zdjęcia butelek...
    2022-03-29, 14:52
  • Niyaki
    [Pytanie] Praca inżynierska
    Niyaki