Który zestaw wybrać na start?

Collapse
X

• Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Johnny123
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2012.09
    • 48

Który zestaw wybrać na start?

Witam serdecznie.

Chciałbym rozpocząć moją przygodę z ważeniem piwa. Jestem totalnym laikiem w tej kwestii i tutaj ukłon w kierunku "browar mistrzów" Chciałbym zakupić zestaw startowy do ważenia własnego piwka. Widziałem wiele start kitów min. na Allegro oraz w innych sklepach.

Np. Firma Biowin oferuje zestaw Minibrowar

Cena od 99 zł do 189 . Nie wiem czemu tak duża rozbieżność cenowa bo zestaw na aukcji wydaje się być podobny.

Z kolei tutaj na stronie browar.biz w sklepie widziałem zestaw PuchMistrzEko za 210 PLN

Poniżej na stronie sklepu znajdują się też oferty zestawów do piwa zacierowego

Prosiłbym o poradę który zestaw wybrać dla totalnego laika abym mógł cieszyć się smakiem własnego pysznego piwa

Dziękuję z góry za odpowiedzi lub podpowiedzi.

Pozdrawiam
  • dyczkin
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2011.05
    • 3657

Bierz zestaw ze sklepu browar.biz. Jest bardziej profesjonalny. Jak Ci się spodoba warzenie to będziesz miał sprzęt na długo.
    Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!

Moje warzenie // Piwny Wojownik

Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń

Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820

Comment

• vietnam
      Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
      • 2011.05
      • 117

Ten, z załączonego linku to biedny jest... Nie zawiera nawet kapslownicy, kapsli...

Comment

• Johnny123
        Kapral Kuflowy Chlupacz
        • 2012.09
        • 48

Przepraszam za błąd

Oczywiście że waRZenie. Pytanie jeszcze jedno mam: czy jak postawie sobie taki zestawik w piwniicy - dodam że mieszkam w 4 pietrowym budynku, to czy bedzie mocno czuć w piwnicy ?

Comment

• Johnny123
          Kapral Kuflowy Chlupacz
          • 2012.09
          • 48