witam mam takie pytanie nastawiłem piwko z brew kita w instrukcji pisze że piwo fermentuje ok 10 dni w warunkach domowych a dzisiaj mija już 15 dzień a piwko wciąż pracuje nie wiem czy już kapslować czy poczekać jeszcze parę dni,blg dwa dni temu było 3 i dzisiaj też jest 3.
Brew kit wciąż fermentuje
Collapse
X
-
Tagi: brak
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
słuchaj ma jeszcze jedno pytanie,jak odkręcam kranik do sprawdzenia blg to za każdym razem lecą męty drożdzowe nie znam się jeszcze na tym ale dość sporo tego jest można to jakoś przefiltrować lub coś w tym styluComment
-
Najlepiej to jednak fermentację prowadzić bez kranika.Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!
Moje warzenie // Piwny Wojownik
Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń
Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820Comment
-
Chyba coś jest nie tak z piwem, po 4 dniach od kapslowania otworzyłem butelkę lecz niestety jest kompletnie bez gazu.Comment
-
Tak dodałem glukozę , parę butelek wyszło z mniejszą ilością bo na miarce miało być 4g cukru ale jak wrzuciłem na wagę to okazało się że wsypuje tylko 2gComment
Related Topics
Collapse
-
Kooperacja z morawskim browarem, warzone chyba w Polsce.
Ekstr. 12%
Alk. 5,1%
Chmiele: Magnum, Žatecký poloraný červeňák
Choć na stronie chwalą się tylko żateckim chmielem:
https://moonlark.pl/beers/dousek
Aromat - lekki,...-
Channel: Piwo - konkretnie
2024-12-21, 01:29 -
-
Duży browar z bawarskiej Środkowej Frankonii.
Kräusen powstaje gdy do już gotowego piwa dodajemy młode jeszcze fermentujące piwo do dalszego dojrzewania w zbiorniku.
Jest niefiltrowane
11,6% ekstr.
5,1% alk.
https://www.veldensteiner.de/kraeusen-he...-
Channel: Niemcy
2024-12-16, 22:49 -
-
Witam!
Jestem nowy w warzeniu. Bardzo lubię piwo, jego koneserem jestem od dawna. i dlatego zdecydowałem się zacząć warzyć.