Witam, jestem amatorem, jeśli chodzi o warzenie piwa (uwarzyłem dopiero 4 warki). Mam pytanie do społeczności: czy zamiast płatków ryżowych, które należy skleikować, można po prostu do zacieru dodać kleik ryżowy? Czy jest jakaś różnica? Chciałbym trochę poeksperymentować i szukam odpowiedzi na to pytanie. Pozdrawiam i dziekuję
Kleik ryżowy w piwie? Dodatki niesłodowane
Collapse
X
-
Co to jest kleik ryżowy?"nie zostanę onanistką bo jestem anarchistką" :)
Widziałem u Dori i Kopyra i też tak myślę: Browar to nie apteka :))
Poszukujesz wiedzy na temat browarnictwa amatorskiego?
Przeczytaj >>>>FAQ<<<<
Sprawdź >>>Przewodnik<<<
-
-
Fido, dzieci Ty masz?Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!
Moje warzenie // Piwny Wojownik
Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń
Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820
Comment
-
-
Może za młody, ale nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie, które mnie bardzo nurtuje Po prostu chcę obejść kleikowanie płatków ryżowych, są płatki ryżowe błyskawiczne i niebłyskawiczne, znalazłem w szafce po prostu kleik ryżowy i chciałbym się dowiedzieć, czy może być to jako dodatek niesłodowany.
Comment
-
-
A po co masz kleikować płatki ryżowe? Walisz do zacieru i już.Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!
Moje warzenie // Piwny Wojownik
Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń
Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820
Comment
-
-
No nie bałdzo, skrobia z ryżu się kleikuje w jakichś 90 stopniach. Wrzucisz do zacieru jak kamień.
Comment
-
-
Czego wymagasz od innych aby odpowiedzieli na Twoje pytanie a sam ich olewasz!!!
Co, se googlować mam ten kleik bo Tobie się nie chce odpisać.
Składniki
- mąka ryżowa 99,9%
- maltodekstryna
- witamina B1
- kultury bakterii Bifidobacterium lactis