Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Zwróciłeś zapewne uwagę, że kpię.
Co będzie następne? Biedronka?
Pinta nie jest już w zasadzie marką niszową, maja naprawdę mocny marketing. Wysoka cena skutecznie blokuje większą sprzedaż, ale jeżeli pojawią się szerzej na półkach marketów, to obawiam się, że znacznie zwiększona produkcja może też odbić się na jakości.
Z jednej strony ucieszyłem się widząc znajome etykiety na tej półce, z drugiej mam jednak mieszane uczucia.
Naturalnie zwróciłem, ale dużo osób pominie emotikonkę i pomyśli, że jednak wiktoria. Do Biedronki coś tam powoli zaczyna włazić, tego pewnie nie unikniemy.
Na pewno jakość ucierpi, też wyfasowali półkę w Leclerc'u jak stąd do Karpat, a ani asortyment, ani tym bardziej ceny nie wzbudzają entuzjazmu. Niestety, ale tak jest, że większa niszowość pogłębia jakość, czyli de facto najlepsze są te piwa, których nikt praktycznie nie jest w stanie pokosztować (no chyba że Docent). Weźmy takiego Artezana, to, co jest tylko i wyłącznie lane, rzeczywiście jest dobre-mnie jako antagonistę wynalazków ich BIPA, takie z balonem-zachwyciło, ale już to, co w butelkach, niekoniecznie (vide Chateau).
W krakowskich Kocykach stoi bardzo dobry Weltenburger Winter-Traum za 2,99 zł i Maibock z Einsidler za 5,49 zł, też dobry a przede wszystkim niepopularny i trudny do kupienia od ręki styl.
Nie wiem czy ktoś ztego skorzysta, ale napiszę. Siec sklepów monopolowych Borys (Kwidzyn i okolice, w Grzudziadzu też chyba jest).
Amber Remus 1,49 zł,
Oglądam LM i piję niezobowiązujące, bez błysku ale porządne i przyjemne niemieckie piwo Dortmunder Export, zakupione w Lidlu za 2,49 złotego i bardzo bym sobie życzył abym w tej cenie mógł kupować polskie piwa.
Moim zdaniem warto, do meczu, do grilla, na ławeczkę, na wyprawę, po rowerze...Dobre piwo za dobrą cenę.
ps. Żonie smakował Kulmbacher Dunkel i Weizen z tego browaru. Cen nie pamiętam ale chyba około 3,50.
"Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"
W Kuchniach Świata w Złotych Tarasach (Warszawa) angielskie:
- Hobson's (kilka rodzajów w tym porter i stout) po 6,90
- Sandler's (kilka rodzajów w tym black IPA, red IPA, stout) po 9
- zestaw w kartonie dwóch ales z Hobson's z shakerem po 30
Nie wiem czy to promocja ale cenowo jest zachęcająco.
Comment