Nowa reklama KP: Wojak. Uczciwie warzony.

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • docent
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2002.10
    • 5205

    #16
    Reklama jest już do obejrzenia tutaj. Klimat programu interwencyjnego i ogólnej afery jest prawdziwym novum w historii polskiej reklamy piwa.
    Piwna Praha-przewodnik po praskich lokalach z prawdziwym piwem
    Przewodnik po miejscach gdzie warzy się i serwuje dobre piwo-Polskie Minibrowary
    Piwne podróże po Czechach-Piwne Czechy
    Polskie Minibrowary na FB - codziennie nowe informacje!

    Comment

    • psik
      Kapral Kuflowy Chlupacz
      • 2013.01
      • 86

      #17
      Z reklamy wyraźnie wynika, że Wojak konkuruje z piwami marketowymi. Widocznie rynek mózgotrzepów się skurczył. Swoją drogą, jak dla żuli są mózgotrzepy, to czym był taki Goolman, który wyglądał i kosztował jak piwo dla żuli a był swego czasu całkiem przyzwoitym lekkim lagerem i niskiej zawartości alkoholu.

      Myśle że wbrew pozorom jest spora grupa ludzi, którzy żulami nie są, a takie piwa (tanie, nie będą mózgotrzepami) kupują - patrz marki własne Biedronki Lidla itd.

      Comment

      • dyczkin
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2011.05
        • 3657

        #18
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika psik
        Myśle że wbrew pozorom jest spora grupa ludzi, którzy żulami nie są, a takie piwa (tanie, nie będą mózgotrzepami) kupują - patrz marki własne Biedronki Lidla itd.
        Ilekroć jestem w Lewiatanie, gdzie pracuje moja żona, nie mogę nadziwić jak schodzi Goldbrayner(wszystkie trzy)

        A tak w ogóle, ta reklama to beznadzieja.
        Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!

        Moje warzenie // Piwny Wojownik

        Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń

        Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820

        Comment

        • dlugas
          Major Piwnych Rewolucji
          🍼
          • 2006.04
          • 4015

          #19
          No z tymi żulami to może zbyt szeroko i ogólnie pojechałem

          Wojak w puszce jak zrobią go po 1,99zł to będzie miał dużo wielbicieli, takich czy innych.

          Po kilku pierwszych sekundach reklamy, w ciemno obstawiałem CIECHANA :]

          Po kilkunastu już nic nie obstawiałem, bo może pomysł mieli dobry, ale wykonanie już o wiele gorsze, sam produkt mało smaczny, a całość balansuje na granicy kłamstwa
          Google Zdjęcia - wypite piwa PL [brak częstych aktualizacji]
          Instagram [zawsze świeże zdjęcia, nie zawsze świeże piwa]
          FaceBook -To co na Instagramie, tylko że na FB

          Comment

          • psik
            Kapral Kuflowy Chlupacz
            • 2013.01
            • 86

            #20
            Cóż, raczej jeśli to wprowadzi jakieś zmiany, to tylko w sposobie reklamowania piwa. Ciężko zarzucić im kłamstwo, HGB nie jest jakimś nienaturalnym procesem a grysik kukurydziany, syrop glukozowo-fruktozowy i ekstrakt chmielowy w płynie ciężko nazwać nienaturalnymi produktami. Czy to uczciwe to tylko kwestia definicji W legendach miejskich piwo warzy się z koncentratu, żółci i spirytusu, więc w takim ujęciu jest to piwo "uczciwie warzone". Jak chwyci, to pewnie będzie wiecej piw warzonych "naturalnie", "uczciwie", "z 2 odmian chmielu" na grysiku kukurydzianym, syropie gf i w HGB

            Comment

            • dlugas
              Major Piwnych Rewolucji
              🍼
              • 2006.04
              • 4015

              #21
              "z 2 odmian chmielu" na grysiku kukurydzianym, syropie gf
              dobre, dobre :]
              Google Zdjęcia - wypite piwa PL [brak częstych aktualizacji]
              Instagram [zawsze świeże zdjęcia, nie zawsze świeże piwa]
              FaceBook -To co na Instagramie, tylko że na FB

              Comment

              • psik
                Kapral Kuflowy Chlupacz
                • 2013.01
                • 86

                #22
                Tak sie zaczynam paranoicznie zastanawiać, czy przypadkiem ten ostatni wysyp artykułów w stylu: http://biznes.onet.pl/alarm-falszuja...-detal-galeria nie ma czegoś wspólnego z tą kampanią W sensie, że na przykład, hipotetycznie wraz z reklamą o "warzonym uczciwie" piwie rusza niejawna ukryta kampania informacyjna w mediach o tym "warzonym nieuczciwie" zakamuflowana pod postacią "bezstronnych" artykułów "informacyjnych".

                Comment

                • skitof
                  Major Piwnych Rewolucji
                  🍼🍼
                  • 2007.11
                  • 2485

                  #23
                  Dla mnie kluczowe w tym spocie jest ostatnie zdanie śledczego: A jak jest warzone twoje piwo?

                  W końcu to właśnie często piwowarzy domowi sieją zamęt w społeczeństwie, że jakieś piwa są nieuczciwie warzone, z enzymami, zamiennikami itp, itd. Inni tylko podchwytują te hasła i atmosferę tajemniczych oszukańczych praktyk z żółcią bydlęcą na czele. Sami zresztą nawet nie wiedzą jak w ogóle warzy się piwo.
                  To ostatnie zdanie zostawia więc w podświadomości zbitkę: jak się warzy w domu, to piwo jest absolutnie naturalne i ekologiczne, dokładnie jak Wojak. No chyba, że to ty stosujesz jakieś g..., bo Wojak na pewno nie.

                  Comment

                  • marekj
                    D(r)u(c)h nieuchwytny
                    • 2010.03
                    • 508

                    #24
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika dlugas
                    No z tymi żulami to może zbyt szeroko i ogólnie pojechałem

                    Wojak w puszce jak zrobią go po 1,99zł to będzie miał dużo wielbicieli, takich czy innych.

                    Po kilku pierwszych sekundach reklamy, w ciemno obstawiałem CIECHANA :]

                    Po kilkunastu już nic nie obstawiałem, bo może pomysł mieli dobry, ale wykonanie już o wiele gorsze, sam produkt mało smaczny, a całość balansuje na granicy kłamstwa
                    Zainspirowany tą wypowiedzią zerknąłem. Wydaje mi się ,że to ( złe ) piwo jest w butelce Kopmanii Piwowarskiej

                    Comment

                    • dlugas
                      Major Piwnych Rewolucji
                      🍼
                      • 2006.04
                      • 4015

                      #25
                      Ja wiem, że jest w butelce (od 1,69zł do 1,99zł) plus kaucja, bo go już "piłem"

                      Postawiłem tezę, że jak wydadzą puszkę (bo na ich stronie widać że jest)ale w cenie 1,99zł to sprzedaż ma szansę na dobre wyniki u chłopaków "pracujących" pod sklepem od 6 rano.

                      Za butelkę trzeba dopłacić a później z nią iść na wymianę itp. itd. :]no i oni za bardzo reklam nie oglądają, mają ważniejsze rzeczy na/w głowie.

                      Dobra koniec żartów, piwo jak i sama reklama to ściema, ja myślę, że aż taki ścierowaty smak nie przejdzie i klienci nie zaczną go masowo wykupywać jak to swego czasu było z Kasztelanem N. po całkiem dobrze przemyślanej i zrealizowanej kampanii reklamowej.
                      Google Zdjęcia - wypite piwa PL [brak częstych aktualizacji]
                      Instagram [zawsze świeże zdjęcia, nie zawsze świeże piwa]
                      FaceBook -To co na Instagramie, tylko że na FB

                      Comment

                      • Cyneq
                        Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                        • 2011.12
                        • 181

                        #26
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika psik
                        Tak sie zaczynam paranoicznie zastanawiać, czy przypadkiem ten ostatni wysyp artykułów w stylu: http://biznes.onet.pl/alarm-falszuja...-detal-galeria nie ma czegoś wspólnego z tą kampanią W sensie, że na przykład, hipotetycznie wraz z reklamą o "warzonym uczciwie" piwie rusza niejawna ukryta kampania informacyjna w mediach o tym "warzonym nieuczciwie" zakamuflowana pod postacią "bezstronnych" artykułów "informacyjnych".
                        Jeden co sie zaczął zastanawiać dostał pozew niedawno od pewnego browaru. Nie idź tą drogą.

                        Comment

                        • Mastermind1
                          Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                          • 2013.02
                          • 248

                          #27
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika psik
                          Cóż, raczej jeśli to wprowadzi jakieś zmiany, to tylko w sposobie reklamowania piwa. Ciężko zarzucić im kłamstwo, HGB nie jest jakimś nienaturalnym procesem a grysik kukurydziany, syrop glukozowo-fruktozowy i ekstrakt chmielowy w płynie ciężko nazwać nienaturalnymi produktami. Czy to uczciwe to tylko kwestia definicji W legendach miejskich piwo warzy się z koncentratu, żółci i spirytusu, więc w takim ujęciu jest to piwo "uczciwie warzone". Jak chwyci, to pewnie będzie wiecej piw warzonych "naturalnie", "uczciwie", "z 2 odmian chmielu" na grysiku kukurydzianym, syropie gf i w HGB
                          Wojak "dziewczynie nie skłamie, chociaż nie wszystko jej powie" (klasyka piosenki żołnierskiej).

                          Comment

                          • tfur
                            Major Piwnych Rewolucji
                            🍼🍼
                            • 2006.05
                            • 1313

                            #28
                            miało być: wojak uczciwie zwarzony
                            wszak wojacy trunki lubiejący są
                            nie czepiajmy się o literówkę
                            veni, emi, bibi

                            Comment

                            • canigggia
                              Porucznik Browarny Tester
                              • 2009.10
                              • 451

                              #29
                              A ja tam wolę pić NIEUCZCIWIE warzone piwa od Pinty, AleBrowaru, Widawy, Kormorana, Manufaktury Piwnej, Browaru Piwna, Artezana, Corneliusa, niż UCZCIWIE warzonego Wojaka. W mojej wypowiedzi sarkazm gra główną rolę
                              Browarnik Tomek
                              TomCani

                              Grimness, Frost and Northern Darkness!!!

                              Comment

                              • Rzeszowiak
                                Major Piwnych Rewolucji
                                🍼
                                • 2009.04
                                • 1597

                                #30
                                Wszyscy się tu podjarali, a koncern i tak zwiększy znacznie sprzedaż dzięki tej reklamie. Wojak może być ciekawym konkurentem dla Tatry, która dominuje wśród "nieoświeconych piwoszy" chłeptających piwska za sklepami.

                                Comment

                                Related Topics

                                Collapse

                                Przetwarzanie...